BeActiveTV
Treningi Jillian Michaels
Już dostępne na BeActiveTV
Jillian to światowej sławy TRENERKA osobista i guru FITNESSU. Jest autorką wielu PROGRAMÓW TRENINGOWYCH, podcastów, wystąpień publicznych i książek. Ma na swoim koncie aż 8 bestsellerów z listy „New York Times”!


Ripped in 30/Schudnij w 30 dni
Część pierwsza z czterech 24-minutowych zestawów ćwiczeń w programie „Ripped in 30/Schudnij w 30 dni” to treningi interwałowe 3-2-1 (3 minuty ćwiczeń siłowych, 2 minuty cardio, 1 minuta ABS). Chcesz schudnąć albo po prostu poprawić swoją kondycję i zyskać zgrabną sylwetkę? Szukasz urozmaiconego programu treningowego, który nie pozwoli ci się nudzić, za to pozwoli poczuć każdy mięsień twojego ciała? To trafiłaś pod właściwy adres… wskakuj na matę i zaczynamy!
"Extreme Shed&Shred/Zgub szybko zbędne kilogramy"
"Extreme Shed&Shred/Zgub szybko zbędne kilogramy" to zestawy ćwiczeń obejmujące wszystkie partie ciała. Ćwiczenia poprawiają formę oraz rzeźbią sylwetkę. Program składa się z rozgrzewki oraz pierwszego poziomu zestawu ćwiczeń rzeźbiących sylwetkę. Całość kończą ćwiczenia rozluźniające. Jest to idealna propozycja dla ciebie, jeśli twoim celem jest zrzucenie zbędnych kilogramów, ale także poprawa kondycji oraz piękna sylwetka.
Efekty ćwiczeń widoczne są już po czterech tygodniach!
Ćwiczenia przeznaczone są zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

"Hard body/Wyrzeźbione ciało"
"Hard body/Wyrzeźbione ciało" to zestawy ćwiczeń obejmujące wszystkie partie ciała. Składają się z dwóch 45-minutowych zestawów treningowych. Ten program pozwoli ci wzmocnić całe ciało, poczuć każdy mięsień, a także poprawić kondycję. Ćwicz regularnie, a efektem treningów będzie piękna sylwetka. Gwarantowanym efektem ubocznym będzie uśmiech i dobry humor. Jesteś gotowa?
Ćwiczenia przeznaczone są zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

“Killer Buns & Thighs/Zgrabna sylwetka”
Program treningowy “Killer Buns & Thighs/Zgrabna sylwetka” obejmuje 30-minutowe zestawy ćwiczeń, które skupiają się na pośladkach i zgrabnych udach. Chcesz popracować nad tymi partiami ciała i nad poprawą swojej kondycji? Jeśli tak, to ten trening jest dla ciebie. Wskakuj na matę i zaczynamy!
Efekty ćwiczeń zobaczysz już po czterech tygodniach!
Część pierwsza i druga ćwiczeń przeznaczona jest dla osób początkujących.

Kickbox fastfix/Trening Kickboxingu
„Kickbox fastfix/Trening Kickboxingu” to zestawy ćwiczeń obejmujące wszystkie partie ciała. Ćwiczenia poprawiają formę oraz modelują całe ciało. Trening Kickboxingu składa się z trzech 20-minutowych zestawów ćwiczeń ABT i TBC rzeźbiących sylwetkę. Ćwiczenia podzielone są na trzy poziomy trudności.
Efekty ćwiczeń widoczne są już po czterech tygodniach!